Lokálka

V dnešnom globálnom svete, kde zákaznik prichádza do kontaktu s produktami z druhého konca sveta, je čoraz ťažšie odlíšiť “náš domáci” výrobok od konkurencie z iných krajín.
Trend lokálpatriotizmu silno rastie, a preto sme sa ho rozhodli nasledovať aj s našou novou značkou Lokálkou.

Ako slovenská značka, Lokálka chce porozumieť nášmu jazyku, ukázať obrovskú pestrosť, ktorá sa v lokálnosti nachádza, pripomenúť, čo je pre nás špecifické a dať šancu šikovným Slovákom.
S Lokálkou nám pomáhala agentúra PEKNE&Dobre, ktorá stojí za obľúbenými a úspešnými konceptami ako Shtoor, Foxford, Republika Východu ale potravín Yeme.

Lokálka prichádza okrem nového mena aj v novom dizajne, ktorý je akýmsi vzorom, látkou, či ornamentom, do ktorého sme sa snažili zapracovať lokálne symboli a vzory.

Špecifická chuť mixu bylín, korenín a extraktov  dotvára obraz Lokálky, ktorá rozumie svojím spotrebiteľom a prinesie im osvieženie, ktoré v kolových nápojoch hľadajú.

Prečo by Lokálka nemala chýbať vo vašej ponuke?

  • Silný domáci koncept postavený na lokálpatriotizme
  • Nový unikátny dizajn ktorý zaujme vašich zákazníkov
  • Špecifická chuť zostavená mixom bylín, korenín a rôznych extraktov
  • Pri výrobe sa používa jedine voda zo slovenského prameňa
  • Neobsahuje náhradné sladidlá ani kyselinu fosforečnú
  • Jediný kolový nápoj na trhu s príchuťou moruša a slivka
  • Vďaka obsahu cukru a kofeínu je vhodná pri zvýšenej fyzickej námahe
  • Trh kolových nápojov stále rastie na úkor ostatných sladených nápojov.